Spojte Váš produkt se jménem UNICEF

Využijte výhody sociálního marketingu (CRM) a podpořte UNICEF z prodeje Vašich výrobků nebo služeb! Věděli jste, že až 85% zákazníků dá přednost produktu značky, která ze zisku podpoří charitativní projekt, před produktem srovnatelným co do kvality a ceny?  

Sociální marketing je nejpokročilejší formou firemního partnerství, která spojuje zájem společnosti angažovat se a finančně podpořit dlouhodobé programy pomoci dětem UNICEF a zároveň podpořit své komerční cíle.

Firmě se tímto způsobem nabízí možnost prezentovat se jako společensky odpovědná, což se s velkou pravdepodobností následně odrazí ve zlepšení nebo posílení obrazu firmy. Mezi další benefity, které sociální marketing firmě může přinést, patří také zvýšení prodeje produktů, posilnění vztahu se zákazníkem a samotné značky, upevnění zamestnanecké loajality a v neposlední řadě je to další zpusob, jak se odlišit od konkurence.

 

Související články

Nová kolekce dárkových produktů <br /> v síti prodejen Albert

Nová kolekce dárkových produktů
v síti prodejen Albert

Holandská společnost Charity Gifts BV se letos stala prvním licenčním partnerem UNICEF, jenž se rozhodl nabídnout své výrobky i...

Celý článek

Mezinárodní partnerství Montblanc<br />a UNICEF

Mezinárodní partnerství Montblanc
a UNICEF

Montblanc, luxusní výrobce psacích potřeb, kožených doplňků a šperků, podpořil vzdělávací programy UNICEF, rozvíjené...

Celý článek

Jitka Čvančarová a Simona Krainová pomohly zajistit 80 283 vakcín proti tetanu pro děti v nejchudších zemích

Jitka Čvančarová a Simona Krainová pomohly zajistit 80 283 vakcín proti tetanu pro děti v nejchudších zemích

Patronkami letošního ročníku kampaně "Pampers a UNICEF společně proti tetanu" byly herečka Jitka Čvančarová a top modelka Simona...

Celý článek

9 396 520 litrů vody díky projektu "BUSHMAN pro UNICEF"

9 396 520 litrů vody díky projektu "BUSHMAN pro UNICEF"

Česká značka outdoorového oblečení BUSHMAN podpořila projekt UNICEF "Nezávadná voda" prostřednictvím prodeje limitované edice triček se...

Celý článek

Globální partnerství IKEA a UNICEF: opět je tady „Kampaň plyšových hraček“!

Globální partnerství IKEA a UNICEF: opět je tady „Kampaň plyšových hraček“!

IKEA pomáhá dětem v rozvojových zemích každoroční „Kampaní plyšových hraček“ která má podpořit vzdělávací programy organizací...

Celý článek