Pracovní nabídka: Direct Marketing manažer

UNICEF ČR hledá pracovníka na pozici Direct Marketing manažer.

Náplň práce:

  • plánování kampaní a koordinace aktivit ve vztahu k pravidelným individuálním dárcům
  • zpracování výstupů z databází a pravidelných statistických přehledů o výsledcích jednotlivých kampaní a programu pro pravidelné dárce
  • příprava a pravidelná aktualizace strategického fundraisingového plánu
  • správa databáze pravidelných dárců, koordinace registrace příspěvků s kolegy, vydávání daňových potvrzení, zajištění bezpečnosti dat a povinností ve vztahu k ochraně osobních údajů
  • komunikace s přispěvateli
  • jednání s dodavateli specializovaných služeb (např. telemarketing, databáze, apod.)
  • zpracování plánů a výstupů v angličtině

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání
  • velmi dobrou znalost angličtiny
  • pokročilou zkušenost ve fundraisingu, analýze dat, přípravě strategických plánů a reportingu
  • analytické myšlení
  • zkušenost s vedením týmu
  • odpovědnost a ochotu učit se
  • organizační schopnosti a schopnost pracovat ve stresu

Nástup: srpen/září 2017

Jako humanitární organizace nemůžeme nabídnout hodně peněz, nabízíme ale zajímavou a smysluplnou práci, získání zkušeností v mezinárodním prostředí, skvělé kolegy a nekuřácké prostředí v centru Prahy.

Své životopisy můžete zasílat do 31. července na adresu pgomba@unicef.cz.

Výběrové řízení bude dvoukolové (písemný test, ústní pohovor). Pokud již máte v podobné pozici zkušenosti, pošlete nám také příklady kampaní, na jejichž přípravě a realizaci jste se podíleli. 

Zveřejněno 17. 7. 2017

Tisk