Jak nakupovat

Postup při registraci a nákupu v našem e-shopu je zcela standardní. Pro ty z Vás, kteří možnost elektronického obchodu nevyužívají často, uvádíme postup při nákupu a registraci a také stručně zmiňujeme, co je login a co heslo. Závěrem se můžete seznámit s postupem při on-line platbě prostřednictvím platebních karet na internetu a jaké karty používat.

Jak nakupovat ?

1. Podmínkou pro nákup zboží i adopci panenek je Vaše přihlášení do systému. Přihlásit se můžete buď na hlavní stránce webu, nebo na hlavní stránce e-shopu či e-panenek (kolonka pro přihlášení je vždy umístěna v pravém sloupci nahoře):

  • zadejte login a heslo, které jste si určili při registraci
  • klikněte na políčko "přihlásit".

2. V políčku se zbožím/panenkou, které si vyberete, klikněte na ikonku košíku
(Chcete-li zakoupit více kusů téhož zboží, před kliknutím na ikonu košíku změňte v příslušném okénku nastavený počet "1" na počet, který požadujete. Co se ale týká panenek, každá z nich je originál, a proto existují pouze v jednom exempláři.)

3. Po výběru veškerého zboží/panenek, které chcete nakoupit, klikněte na tlačítko (slovo) "Košík" nahoře na liště (2. položka zprava v e-shopu a v e-panenkách)

4. Cenu svého nákupu můžete zkontrolovat kliknutím na políčko "přepočítat". Rozhodnete-li se v této fázi, že některou z položek v košíku přece jenom nechcete, můžete ji jednoduše zrušit (vyjmout z košíku) kliknutím na příslušnou (červenou) ikonku hned za cenou dílčího zboží vpravo a poté kliknout na políčko "přepočítat".

5. Zvolte a označte způsob platby a doručení zásilky. (POZOR: při platbě on-line platební kartou dbejte, abyste použili pouze typy karet, které jsou v ČR povoleny - viz poučení dále).

6. Dole pod způsoby platby a doručení je políčko "Dobrovolný dar", do něhož - máte-li zájem - můžete vepsat částku, o kterou chcete navýšit/zaokrouhlit Váš nákup. I tato částka bude použita na financování programů pomoci dětem.

7. Klikněte na políčko "Pokračovat do pokladny".

8. Po kontrole správnosti všech údajů (vybrané zboží, cena, způsob doručení, cena celkem, adresa dodání) máte ještě možnost některý z údajů změnit, kliknete-li na políčko "zpět". Pokud jste se všemi údaji spokojeni a chcete nákup dokončit, klikněte na políčko "závazně objednat".

9. Na monitoru se objeví přehled o Vaší objednávce se sdělením, že objednávka byla přijata a je připravena k vyřízení obchodním oddělením Českého výboru pro UNICEF.

10. Na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci, obdržíte z e-mailové adresy obchod@unicef.cz oznámení o přijetí Vaší objednávky. Kliknutím na připojenou internetovou adresu zjistíte (po přihlášení) stav Vaší objednávky.

Jak se registrovat ?

1. Klikněte na políčko "Registrace" - na hlavní stránce webu unicef.cz se políčko nachází na dvou místech: na postranních svislých "modrých lištách" - buď vlevo dole, nebo vpravo nahoře. Na hlavní stránce e-shopu a e-panenek je umístěno jednak vždy nahoře na vodorovné liště s nabídkou menu (2. položka zleva), jednak na postranní svislé modré liště vpravo nahoře.

2. Vyplňte požadované údaje

  • Vyplnění políček, označených *, je povinné, bez nich se nemůžete registrovat.
  • Adresu dodání vyplňte tehdy, liší-li se od adresy uvedené v údajích o objednateli - v tom případě nezapomeňte zaškrtnout příslušné políčko nad kolonkami adresy dodání.
  • Požadujete-li fakturu, vyplňte fakturační údaje. Opět nezapomeňte zaškrtnout příslušné políčko nad fakturačními údaji.

3. Zaškrtněte políčko "souhlasím s podmínkami" (okno s podmínkami se Vám otevře po kliknutí na nápis "souhlasím s podmínkami").

4. Klikněte na políčko "registrovat".

5. Při správné registraci se na monitoru objeví sdělení, že registrace proběhla úspěšně, a sdělení, že na e-mailovou adresu, kterou jste zadali do registračního formuláře, obdržíte e-mail s aktivačním klíčem.

6. V obdrženém e-mailu klikněte na aktivační klíč a ve formuláři, který se otevře, vyplňte login a heslo. (POZOR: Poslední dobou narůstá počet sdělení od našich zákazníků, že od nás aktivační klíč neobdrželi. Jak jsme zjistili, důvodem většinou je, že e-mail s aktivačním klíčem systém jejich počítače ukládá jako spam do spamové složky. Pokud tedy od nás klíč neobdržíte, přesvědčte se laskavě nejdříve, zda jej v této složce nemáte.)

7. A nyní již se můžete přihlásit a nakupovat krásná blahopřání a dárky v e-shopu UNICEF či panenky v e-panenkách UNICEF.

Co jsou login a heslo?

Login je „přihlašovací jméno“, jehož podobu si sami zvolíte (podobně jako např. část před zavináčem ve Vaší soukromé e-mailové adrese): někdo volí jméno i příjmení, někdo jenom příjmení či jeho zkratku, někdo křestní jméno nebo jeho variantu, přezdívku, někdo číselnou řadu nebo čísla v kombinaci se slovem…).

Jaký login při registraci zvolíte a zadáte do registračního formuláře, takový pak je třeba používat při každém přihlášení do e-shopu/e-panenek.

Totéž se týká hesla, které si zvolíte a které by nemělo mít méně než 5 znaků.

Platební karty pro platby na internetu - jaké karty můžete použít, jak postupovat?

Svoji objednávku u nás můžete uhradit on-line po internetu svou platební kartou.
Přijímáme karty VISA a MasterCard (VISA Electron a Maestro fungují pouze zahraničním držitelům. České banky použití těchto karet na internetu neumožňují). Informujte se u své banky o možnosti používání Vaší karty k placení na internetu.

  • Obecně platí, že karty, které můžete použít, musí být embosované (s číslicemi vystouplými nad povrch karty).
  • URČITĚ SE NA VHODNOST SVÉ PLATEBNÍ KARTY PRO PLATBY ON-LINE INFORMUJTE VE SVÉ BANCE!
  • České banky umožňují pro internetové platby pouze karty VISA a MASTER CARD (viz informace dále).
  • Podle našich informací některé banky musejí kartu pro platbu on-line nejprve potvrdit (např. Komerční banka).

Podmínky bezpečných plateb po internetu:

Platba kartou po internetu je bezpečná:

  • při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení - nejmodernější aplikace kartových Asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu http://www.globalpaymentsinc.com/Europe/czech/products/secure-web.html
  • údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance
  • nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě
  • přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje

Platba kartou se vyplatí!

  • na rozdíl od dobírky je platba kartou bez poplatku (neplatíte tzv. doběrečné v případě, že chcete zboží zaslat na adresu)
  • bezpečný a pohodlný způsob nakupování
  • v okamžiku přebírání zboží u sebe nemusíte mít hotovost

Jaké karty přijímáme?

VISA
MasterCard
VISA Electron*
Maestro*

Poznámka*  - VISA Electron a Maestro umožňují platbu pouze držitelům karet vydaných mimo ČR, pokud platbu přes internet povoluje vydavatelská banka. České banky použití těchto karet na internetu zatím neumožňují.

Jak u nás zaplatíte?

Pokud se rozhodnete za vybrané zboží nebo dary zaplatit platební kartou, v košíku kliknete na tlačítko . Zobrazí se souhrn objednávky a Vaše kontaktní údaje. Po kliknutí na tlačítko   budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, která Vás vyzve k zadání údajů o kartě: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty, a CVV2/CVC2 (poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty). Pokud máte Vaši kartu zabezpečenou pro platby přes internet, budete ještě vyzváni k zadání Vašeho hesla.
Tyto informace zadáváte přímo do platební stránky zpracovatelské banky, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty obchodníkem (tj. námi). Vaše data jsou při přenosu po internetu chráněna vysokým stupněm kryptování a nejsou volně přístupná.
O výsledku objednávky jste informováni e-mailem, stav objednávek můžete sledovat po přihlášení na naší webstránce pod odkazem Objednávky.

Přítomnost log Verified by Visa kartové asociace Visa a MasterCard Secure Code kartové asociace MasterCard zaručuje bezpečnou platbu v našem internetovém obchodě.

Pokud nám banka nepotvrdí platbu Vaší kartou, může to být z následujících důvodů:

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce
  • Vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nutné se obrátit na Vaši banku.


Uveřejněná loga, názvy produktů a názvy technologií jsou registrovanými ochrannými známkami a ochrannými známkami daných společností.